Пошукова форма

Автобус міський "РОМАШКА" БАЗ А11110

Зображення

Екологічний стандарт: Євро 3
Тип автобуса: міський
Двигун: дизельний, Hino HA57L135-BS III
Кількість місць, тип: 4-ряд. план. салону 98/ 27 напівм’яких нерегульованих
Габаритні розміри, мм Д/Ш/В: 10720 / 2550/ 3020
Пасажирські двері: - службові у правій боковині, поворотні, пневматичного приводу; - в базі та передньому звисі двостулкові; - в задньому звисі одностулкові.

Технічні характеристики

ЗАГАЛЬНІ ДАНІ
Габаритні розміри, мм:
довжина/ ширина/ висота
10720 / 2550/ 3020
Маса спорядженого автобуса, кг 10000
Повна конструктивна маса, кг 18000
Колісна база, мм 4980
Колія коліс, мм: передніх / задніх 2096 / 1816
Максимальна швидкість руху, км/ч 80
Витрата палива, л/100 км: при швидкості 60 км/ч 32
Система опалeння - опалювачами радіаторного типу;
- з використанням тепла рідинного теплоносія від двигуна та передпускового підігрівача
ПАСАЖИРОМІСТКІСТЬ
Чотирирядне планування салону: общая / в т.ч. місць для сидіння 98/ 27
ДВИГУН
Модель, тип Hino HA57L135-BS III, дизельний Євро-3
Кількість і розташування циліндрів 6-рядне
Максимальний крутний момент, Нм 660(64,7)
Система охолодження рідинна
Максимальна потужність, кВт (к.с.) 135 (183)
Коробка передач механічна, 6-ступінчаста ZF 6-36 OD Synchromesh
ХОДОВА
Передня підвіска залежна, пневматична з двома пружними елементами, чотирьохважільним направляючим пристроєм і двома телескопічними амортизаторами, обладнана двома регулювальниками рівня підлоги
Задня підвіска залежна, пневматична з чотирма пружними елементами, чотирьохважільним направляючим пристроєм і чотирма телескопічними амортизаторами, обладнана двома регулювальниками рівня підлоги
Шини 215/75 R17,5
ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ
Рульове управління з гідравлічним підсилювачем інтегрального типу
Робоча гальмівна система двоконтурна з пневматичним приводом, регулювальником гальмівних сил, з АБС
Гальмівна система стоянки гальмівні механізми задніх коліс від пружинних енергоакумуляторів
КУЗОВ
Тип з суцільнометалевим закритим кузовом вагонного типу, несівний, із застосуванням пластикових панелей передка і задка
Пасажирські двері - службові у правій боковині, поворотні, пневматичного приводу;
- в базі та передньому звисі двостулкові;
- в задньому звисі одностулкові.