Пошукова форма

Автобус «Богдан» А30212 пройшов тест-драйв у Польщі

Зображення
Нещодавно повернувся в Україну автобус з оновленої модельної лінійки - «Богдан» А30212, який протягом місяця проходив дослідну експлуатацію в перевізників у різних містах Польщі.
 
Нагадаємо, цей автобус був одним з експонатів на стенді Торгово-Сервісного Дому «Богдан» на міжнародній виставці громадського транспорту TRANSEXPO 2012, яка проходила 10-12 жовтня в польському місті Кельце. Модель викликала живий інтерес у відвідувачів виставки, після якої «Богдан» А30212 був узятий на тест-драйв польськими перевізниками.
 
Автобус «Богдан» А30212 борознив дороги польських воєводств протягом місяця і побував у чотирьох містах Польщі - Явожно, Мисловіце, Пінтув і Рабки, «набігав» в загальній складності близько 6 тисяч кілометрів. Тест-драйв моделі по черзі проводили чотири компанії-Elbud, Transgór, WJ, Mat-bus, які займаються міськими, приміськими і туристичними перевезеннями. Враження від тест-драйву у компаній залишилися цілком позитивні. За словами куратора тест-драйву, директора компанії Jagopol, Роберта Вєчорека, автобус А30212 цілком може змагатися в своєму класі з польськими виробниками.
 
«Безумовно, після тест-драйву всі компанії склали свою думку про модель А30212 з урахуванням власних потреб і особливостей маршрутів, але всі компанії зійшлися на думці, що «Богдан» зробив великий крок вперед, якість автобуса дійсно відповідає європейським нормам. Всі як один, перевізники відзначили просторий салон з низьким рівнем підлоги, високу пасажиромісткість, злагоджену роботу коробки передач тестованого автобуса і надійну конструкцію опалювальної системи», - підкреслив пан Вєчорек.
 
В якості довідкової інформації відзначимо, що тестовий автобус А30212 є представником оновленої модельної лінійки автобусів «Богдан», належить до малого класу автобусів (його довжина становить 8,78 м) і здатний перевозити до 67 пасажирів. Модель має низький рівень підлоги практично на всій площі салону і оснащена двома здвоєними дверима для більшого комфорту посадки і висадки пасажирів. Крім того, для пасажирів з обмеженими можливостями пересування передбачений спеціальний трап. Серце автобуса - це двигун Deutz об´ємом 4,76 л, який відповідає екологічним нормам Євро-5.
 
На сьогоднішній день на дорогах Польщі курсує понад 12 автобусів «Богдан», в тому числі і автобуси старого модельного ряду А092, і нові моделі «Богдан» А501, А601, А701. Польські перевізники почали використовувати їх на своїх маршрутах ще в 2009 році, першим організатором поставок автобусів «Богдан» була компанія Vigra, справу якої зараз продовжує фірма Jagopol.
 
Отримавши свого роду підтвердження якості від перевізників, надалі «Богдан» має намір покращувати якість своєї продукції та активізувати свої дії, спрямовані на освоєння європейського, і зокрема, польського ринку.