Пошукова форма

Корпорація «Еталон» розробляє власне шасі для автобусів

Изображение
За інформацією AUTO-Consulting, Корпорація «Еталон» працює над створенням власного шасі для автобусів, які прийдуть на зміну модельній лінійці А079. У планах Корпорації - вихід на ринок тролейбусів.
 
У 2012 році Корпорацією було реалізовано 1300 одиниць транспортних засобів під торговою маркою «Еталон», з яких 1100 автобусів. Як повідомив AUTO-Consulting директор Торгового дому «Еталон авто» Вадим Шкарупін, на сьогоднішній день «Еталон» займає близько 40% ринку автобусів, близько 15% ринку вантажівок до 8 тонн і виходить на ринок тролейбусів.
 
ИзображениеПерший свій тролейбус Т12110 «Барвінок» Корпорація представила на передодні нового 2013 року. Його конструкція багато в чому споріднена з рішеннями, застосованими на автобусах А11110 «Ромашка». Салон забезпечує перевезення 105 пасажирів (у т.ч. 31 сидячих). Зона середніх дверей пристосована для використання людьми з особливими потребами, які завдяки відкидному настилу можуть в'їхати в салон і безпечно зафіксуватися за допомогою спеціального обладнання.
 
Обігрів салону забезпечується трьома обігрівачами, тут також є 4 вентилятора. Кабіна водія - має персональний обігрівач і власну систему вентиляції.
 
ИзображениеИзображениеТролейбус обладнаний асинхронним трифазним двигуном потужністю 180 кВт. Система керування тяговим приводом виготовлена ​​фірмою ЕПРО (Росія). У перспективі буде створена модифікація для використання у Криму з пристосуваннями для використання в горах і установкою системою кондиціонування.
 
Изображение
 
ИзображениеПравда, представлений тролейбус Т12110 «Барвінок» - поки єдиний повністю готовий екземпляр. На заводі коштують 5 кузовів без наповнення і ще 2 недоукомплектованих кузова цього тролейбуса, від яких відмовилися замовники. Справа в тому, що як повідомив AUTO-Consulting президент Корпорації «Еталон» Володимир Бутко, білоруські партнери-постачальники без попередження підняли ціни на комплектуючі. У результаті, ціна стала на $ 35 тис. більше. Що, в остаточному підсумку, виявилося критичним для потенційних замовників. Зараз з білоруською стороною ведуться переговори. Але вони дуже мляві, оскільки білоруських партнерів набуває швейцарська компанія «Штайнер», яка будує підприємство під Мінськом.
 
Изображение
 
ИзображениеУ 2013 році в «Еталоні» планують інвестувати у виробництво близько $ 10 млн. А також збільшити свою частку на ринку автобусів до 50% або 1600 штук. Як повідомив AUTO-Consulting Володимир Бутко, у 2013-му модель автобуса А079 оновлюватися не буде. Йому на зміну прийде нова модель ЛП916, вантажопідйомністю 9 тонн з мотором потужністю 160 к.с., у якої буде новий дизайн з чистими прямими лініями. Зовні ЛП916 нагадує модель «Волошка» і теж буде вироблятися на індійському шасі. Але індійські та китайські шасі - це тимчасове явище, підкреслив пан Бутко. Адже, насправді, це - гібрид вантажівки та автобусу. ЛП916 обіцяють представити в 2013 році, тому вже зараз «Еталон» працює над створенням для нього власного шасі. Агрегатна база у ЛП916 буде Cummings (зараз Ashok Leyland).
 
Изображение
 
Подібні зміни планують і з моделлю автобуса «Троянда». Для нього постачальників компонентів вже почали підшукувати в Україні.
 
У найближчих планах Корпорації «Еталон» - розробити власний повноцінний 9,5-метровий автобус класу турист. Для якого вже теж ведуться розробки власного шасі.
 
ИзображениеНа жаль, як повідомив AUTO-Consulting Володимир Бутко, з 1 вересня 2012 держава припинила оплачувати «Еталону» куплену продукцію. А державний «Укрексімбанк» підняв відсоткові ставки за кредитами, виданими Корпорації. В результаті, в січні і лютому Чернігівський і Бориспільський заводи працювати не будуть. У Корпорації не вистачає 27 млн. грн. на закупівлю шасі для виробництва. Саме стільки має «Еталону» держава. Незважаючи на це Корпорація і в 2013 році буде продовжувати брати участь в «грі» з державою під назвою «Шкільний автобус».
 
ИзображениеНа дане рішення, крім усього іншого, вплинуло і введення Росією утилізаційного збору. Він, фактично перекрив «Еталону» вихід на російський ринок, де монопольно працює і потужно лобіює свої інтереси компанія «Російський автобус». За словами Володимира Бутка, від ідеї будувати власні заводи за кордоном, щоб обійти екологічний збір, вони відмовилися. Спочатку розглядалася можливість будівництва в Ростові, Брянську або Бєлгороді. Але ТАТА не хоче інвестувати в таке будівництво, тому дуже ризиковано заходити в чужу країну з чужими компонентами і зі своєю інтелектуальною власністю. Перспективний напрямок - продавати в Росію власне шасі.
 
ИзображениеУ планах Корпорації «Еталон» - створення власних регіональних центрів з продажу автобусів та вантажівок. Спочатку їх планують відкрити у Львові, Тернополі, Миколаєві, Одесі, Чернігові, Києві та Донецьку. А також у Запоріжжі чи Дніпропетровську. Якщо економічна ситуація на ринку покращиться, при наявність власних центрів можна буде продавати в рік 2000 автобусів і не менше 1000 вантажівок.
 
 
За матеріалами: ІАГ AUTO-Consulting