Пошукова форма

«Богдан» запустив у серію нову модель автобуса

«Богдан» запустил в серию новую модель автобуса - БогданУспішний дебютант і новинка весняної виставки «ЕКСПО-ТРАНС» у м. Донецьку, автобус Богдан А30220 на агрегатах ASHOK Leyland вже запущений в серійне виробництво на автоскладальному заводі № 1 Публічного акціонерного товариства «АК« Богдан Моторс »у м. Луцьку. 
«Богдан» запустил в серию новую модель автобуса - БогданАвтобус Богдан А30220 - міський автобус довжиною 8,78 м, призначений для перевезення пасажирів з європейським рівнем комфорту. Модель має низький рівень підлоги практичні на всій площі салону і оснащена здвоєними дверима з місткою накопичувальної майданчиком для більшого комфорту посадки і висадки пасажирів. Крім того, для пасажирів з обмеженими можливостями пересування передбачений спеціальний трап і обладнання для перевезення пасажирів на інвалідних колясках відповідно до правилами ЄЕК ООН 107. Головними особливостями Богдан А30220 став сучасний дизайн, м'яка пневмопідвіска, плавний хід і гарна динаміка.


«Богдан» запустил в серию новую модель автобуса - Богдан 


«Богдан» запустил в серию новую модель автобуса - БогданКомфортабельний салон Богдан А30220 вміщує 65 пасажирів, з яких 26 можуть їхати сидячи. Автобус розроблений на надійних агрегатах ASHOK Leyland і оснащений надійним 160-сильним двигуном об'ємом 5,7 л, який працює в парі з механічною п'ятиступінчастою коробкою передач. На додаток, комфорт водієві і більш легке керування автобусом забезпечують гідропідсилювач керма і ергономічне розташування приладів на панелі управління. 
 
«Богдан» запустил в серию новую модель автобуса - Богдан 


Особливості Богдан А30220: 
• Трап для полегшення доступу в автобус інвалідного візка;
• Низький рівень підлоги в основній частині салону автобуса з майданчиком для інвалідних крісел;
• Подвійні двері для заїзду пасажирів в інвалідних візках;
• Система для фіксації інвалідного візка і пасажира-користувача коляски. 

«Богдан» запустил в серию новую модель автобуса - БогданЗгідно з експертними прогнозами , автобуси середньої пасажиромісткості , яким і є Богдан А30220 , будуть затребувані перевізниками найближчим часом. Як зазначив директор Департаменту автомобільного транспорту Міністерства інфраструктури під час ІІ Всеукраїнського автотранспортного форуму Дмитро Пєтухов : « Малих автобусів на ринку ми маємо в надлишку. А потреба у закупівлі автобусів становить 8,2 тисячі великих , 10800 особливо великих і 4250 середніх . Мінінфраструктури зацікавлене у великих автобусах , так як це питання безпеки , економічності та ефективності перевезень ». На даний момент держава розробляє механізм державної компенсації за програмою пільгового кредитування для оновлення автопарків , про яку заявлено в в положеннях Державної програми активізації розвитку економіки України на 2013-14 рр. . Як підкреслив пан Пєтухов , до перевізників , які захочуть брати участь в оновленні парку під державні гарантії , будуть висуватися деякі вимоги , серед основних з яких є наявність не менш 10 автобусів і своїх маршрутів. Мініфраструктури пропонує перевізникам купувати автобуси великої пасажиромісткості з довжиною кузова не менш 8,8 м , а також з урахуванням безбар'єрного доступу для людей з обмеженими фізичними можливостями. 

«Богдан» запустил в серию новую модель автобуса - Богдан 

Прагнучи відповідати потребам ринку, Богдан інтенсивно розвиває модельний ряд, запускаючи все нові і нові модифікації техніки у виробництво - за останніх три роки на ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК« Богдан Моторс »у виробництво запущено 12 моделей автобусів тролейбусів, у тому числі нові моделі Богдан А20, А302, модернізована лінійка А069. У числі особливих досягнень стоїть перший в Україні розроблений і вироблений гібридний автобус Богдан А70522. На черзі нові моделі та розробки. 


«Богдан» запустил в серию новую модель автобуса - Богдан 

 

 

За матеріалами: ІАГ AUTO-Consulting