Пошукова форма

Електробус Hess: Представлена вагома альтернатива тролейбусу

ЗображенняШвейцарська компанія Hess розробила перший зчленований електробус, здатний пересуватися без ліній електропередач.
Електробус Hess , представлений на недавній виставці Busworld в Кортрейку , розроблений за програмою TOSA ( Trolleybus Optimisation Systeme Alimentation - Cистема оптимізації харчування тролейбусів) спільно з іменитої компанією ABB. Його особливістю є дуже швидкий процес зарядки акумуляторів (як опція - суперконденсаторів ) за допомогою висувного пандуса на зупинці. На все про все йде не більше 15 секунд - при напрузі в « зарядці » не менш 400 кВт . Вигода очевидна. Електробус не гальмує автобусний трафік на вулиці. Більше того , відсутність дротів дозволяє не прив'язуватися до конкретної дорозі , як у випадку з тролейбусами : наприклад , під час об'їзду ДТП. Є переваги і перед звичайним електробуси. Завдяки частим установкам для перезарядки, Hess TOSA не потребує ємних, але при цьому важких акумуляторах. Тут застосовуються дуже легкі батареї, що дозволяє знизити споряджену масу і збільшити пасажиромісткість - до 135 осіб. Машина пропонується у двох варіантах: двох-або трисекційний, довжиною відповідно 19 і 24 м.
 
низкопольный автобус Swiss Alpin экологического стандарта Евро 6
 
На стенді компанії Hess був показаний і низькопідлоговий автобус Swiss Alpin екологічного стандарту Євро 6. Він оснащується турбодизелем Scania потужністю 320 к.с. (як опція можливі варіанти в 280 або 360 л. с.). Машина має алюмінієвий кузов, побудований за фірмовою технологією СO-BOLT. На виставці була представлена ​​модель довжиною 9,7 м і шириною 2,4 м - з салоном на 30 сидінь. Машина Swiss Alpin також можлива і в більш містких версіях - шириною 2,55 м і довжиною 12 і навіть 13,5 м. В останньому випадку автобус має 61 місце для сидіння.

 

Джерело: ІА Автоцентр